sâmbătă, aprilie 28, 2007

In uniforma.



3 comentarii:

Unknown spunea...

Domnu militar eu nu sunt beat :D
Frumoase poze :) dar pariu ca stii asta.

Anonim spunea...

frumoase pozele tale, am colindat mult prin blog, m-am oprit aici sa comentez pentru ca mi-a placut atentia la detalii :P

Am doua curiozitati: de ce atat de mult negru in poze si de ce roxana atat si atat de mare... cand privesti poza intreaga parca iti scoate ochii :)

Rox spunea...

Neagra e rama. de ce negru si nu alta culoare? pt ca mi se pare ca negru imi pune mai bine in evidenta fotografiile...poate ma insel.

Si semnatura in mod normal ar fi trebuit pusa pe toata fotografia ca sa nu si le insuseasca altii, daaar nu am putut sa fac asta pt ca ar fi pierit chiar tot farmecul, asa ca am preferat doar sa fac o semnatura mai mare care in timp s-a tot micsorat.